Data e postimit: 2013-04-04 00:48:45
Lexime: 5047
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Autori: ana
Shkolla: Andon xoxa
Klasa: 8b
Qyteti: fier
E-mail: Ana.Ana@hotmail.com


Pse pikërisht unë ?pse jo ti...
Sa herë mendoj .nuk mund të sillen

Vepra te ngjashme
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: I ADHUROJME NENAT
Një herë isha e sëmurë u treta , me ethe u drobita nga shtrati dot s`u ngrita Për netë të tëra nëna pa gjumë , pa ngrënë u pikëllua sy këputura ajo rrinte mbi mua mbi kokë më erdhën motrat , vëllau e plotë të t...
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Ajsel · Lloji: Poezi personale · Tema: Femijeria
Kujtime te shumta na sillen ne mendje, Kur ne kujtojme te shtrenjten femijeri, Cdo gje qe beje,gjithcka perjetoje, Ne memorjen tone shtresezohej nji nga nji. Te gjithe mbledhur tok,lumturi pafund, Kur kohe te arta me njeri-tjetrin kalonim, Endeshi...
Autori: Ema Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vëllai im"
VËLLAI IM Vëllai im bukurosh, ështe i vogël trimërosh. Është çapkën sa më s'thuhet, për sherr vjen e kruhet. I pëlqen te behet boksier, gjithashtu dhe inxhinier, ka dëshire dhe te lexoj', por ndonjëherë thotë përtoj. Kur një l...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Rrugë melankolike Eci rrugës e mendimet më bien si pika shiu, Melankolia më prek në flokë, E më pas bie përtokë. E dua shiun e pabesë, Njëherë qan e njëherë qesh. Ah sa e dua, Kur mbi qiell lëshon rrufe, Qesh me gjithë njerzinë,...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, adoleshenca
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagoj...
Autori: Ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per ty
Jam diku humbur ne mendime se ce ka gjet kete zemren time S’mund te mendoj azgje tjeter vec per ty e shkruaj ne leter. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj. Me fal zemren un po vras ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: ana sina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
Ne mengjes nuk ha se mendoj per ty , ne dreke nuk ha se mendoj per ty , ne darke nuk ha se mendoj per ty !Ika naten se me hahet buke!!!
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjeshta
Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon dhe nje stine me keto karakteristika po afron
Autori: ema · Lloji: Thirrje · Tema: Paraja s’mund të hahet
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë; atëherë kur lumi i fundit të jetë helmuar; atëherë kur peshku i fundit të jetë zënë; vetëm atëherë do të kuptojmë që PARAJA S’MUND TË HAHET.”




Komentet e fundit!

Emri: lalalal
Email: hey@gmail.com
Komenti: pfffffff

Emri: kari
Email: kari@pidhi.qirja
Komenti: kjo ishte kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com